success,tq Allah !!

~

Bismillah...

Morning peeps...
Orait. Post kali ni maybe tak banyak input,tapi takpela.. Ak try jugak nak share.. :p

" It's all about SUCCESS ! "

Sejak 2 menjak nih,banyak kejayaan anda,korang,mereka,kalian dan sape2 berkenaan berlaku..

Secara rambangnye,
  1. Rakyat-rakyat Mesir berjaya menjatuhkan pemimpin mereka yang sangat tidak best.
  2. Ramai juga pelajar-pelajar Malaysia berjaya pulang ke tanah air tanpa mengeluarkan duit mereka sendiri. hehe... takde2,joke jekk... :)
  3. Untuk mahasiswa-mahasiswa Uni. Mu'tah,Jordan juga,berjaya meneruskan sesi pembelajaran dorg. Even baru sekolah 2 hari,dah ada cuti. :)
  4. Mungkin ada juga antara korang yang berjaya mendapatkan apa yang korang hajat.
Tapi sedar tak korang.. Di sebalik kejayaan sesuatu perkara,ada beberapa ujian dan cobaan yang terselit di belakang kejayaan tersebut ??
Contoh mudah,rakyat Mesir. Mereka sanggup mengorbankan keamanan,demi sebuah kebenaran. Dekat tv,paper,even kat internet pon kita bule tengok macam mana mereka-mereka ni bersungguh-sungguh untuk menentang kezaliman. Sampai ada yang terkorban. Innalillah.

Untuk itu,apa ak nak highlitekan,untuk diri sendiri jugak, kejayan yang kita nak,sesuatu yang kita hendak capai,bukan semudah yang kita sangka. Andaikata senang,tu bonus la utk korang. Ak pegang satu ayat nih. " Kalau kita nak benda2 yg best,takkan lah senang2 bule dapat,kan ??? " hehe.. Oleh kerana kelas ak nak start lagi 1jam 15 minit,ak rasa korang sendiri pon dah faham apa yang ak cube tonjolkan kat post kali nih.. Korang kan pandai-pandai,ye tak ?? ngeh3 (nk inform kat korang jek,blog ak da bertukar imej :p )

Apa-apa pon,ak sangat berterima kasih pada korang2 yang telah,sedang dan akan terus membaca blog ak nih. Ak baru je nk berjinak-jinak dengan blog memblog ni. Kalau ada salah silap,maaf zahir batin ye... Korang mmg best la. Give a clap untuk diri korang sndiri. ^_^v



--> Alhamdulillah,banyak kejayaan yg best berlaku kat ak sejak 2,3 menjak nih ! tQ Allah...

0 comments:

Post a Comment